18 Mayıs 2010 Salı

Fuck me 6.5's,fuck you 12's

Bir önceki yazıda oyun tarzlarından bahsetmiştim hepsini denemiş biri olarak loose-aggressive rakibe göre maniac oyun stratejisine gectim.Bu stratejini digerlerinden farkı çok heyecanlı ve atraksiyon dolu olması.1 kaç gün daha.65 sng oynadıktan sonra gecmeyi düşünüyorum 12 lere tabii eğer yine yuklu miktarda cekim yapmassam.Bu limitlerin oyuncularını ve stratejilerini biraz analiz etmefırsatı buldum.Tgiht diyebilecegimiz oyuncularla pek problemim olacağını sanmıyorum ama franksilva ve mtn ye karşı oynarken kendime karşı oynuyormuşum gibi hissedeceğim.Zamanla buraya oyuncu analizleri gireceğim.Tight lık seviyeleri,gözlemlediğim hataları,disiplinsiz zamanları, variance kaldırabilmeleri gibi gibi...

Umarım 12'lik lere ilk geçişimde patlamam :):):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder