18 Haziran 2010 Cuma

Neden tilt yok? Kasa:$548

Pokerstarsa geçtim geçeli 300'e yakın sng oynadım.Hemen hemen hiç tilt olmadım diyebilirim.Full tiltte ziyadesiyle tilt oluyordum.Pokerstarsta tilt olmamamın temel sebebi sürekli oyunda olmam.Hacim çok iyi olduğu 9 masa rahat rahat doluyor.9 masa dolmasa bile 6 masa kesin oynuyorum 3 tanede kayıtlı kalıyor.FTP'de 6 masayı actıktan sonra 2 veya 3 ünden elendiğimde kolay kolay dolmuyordu,bende sıkılıp bırakıyordum böylece ekside kapatılan günler hem kasama zarar veriyor hem de moral olarak bana zarar veriyordu.Anlayacağınız ben bu pokerstarsı çok sevdim :).
Propokerlabs verilerine göre, full tiltte 6.5 sng lerde %17 roi yakalamışım.Pokerstarsta ise 250 oyunda bu değer %24 civarı.Full tiltte bu kadar düşük olmasının temel sebebi ilk başladığım zamanlardaki tight-agressive tarzım.Her ne kadar 250 oyun birşeyler söylemek için az olsa da gayet iyi gidiyor gibiyim.FTP'de yaklaşık 10 ayda 3k sng oynamışım 2.2k civarı profit.Pokerstarsta 1 haftada 300'e yakın oyun oynadım aylık 1k yı görsem bile çok güzel şeyler olacak.

Her neyse artık tatil zamanı 1-2 haftalığına oyun sayısı baya azalacak. Full tiltteki paramın tamamını çekmiş bulunmaktayım.Artık tamamen ps'deyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder