31 Ağustos 2010 Salı

Mtt-->HU-->cash game-->Coaching--- MOD= :)

Bir alltaki yazıda bahsettiğim turnuvayı3 gündür oynuyorum.Sırasıyla 5.lik, ve dünde 2.lik aldım.Bugün oynadıgımda son 30 a 15K chip ile girdim.İlk 15 para alıyordu.Ama ben bir kaç potu aşırı agresif oynayarak 29. elendim.Ama her günde final table olmaz ki :) :P.

Ftp,PS ve ve diğer serverlarda Husng oynadım bol bol.RAkibe adapte olma adına güzel şeyler öğrendim.Roy rounder ın da kitabında bahsettiği 3 temel şey;

1) Betting patterns
2)Position patterns
3)Starting hand patterns

Bu 3 ünü farklı frekanslarda inceleyerek rakibin anatomisini çıkarabiliyoruz :).Hunsng alıştırmalarımın yararlarını yavaş yavaş görmeye başladım.Özellikle mtt lerde final table da ve bubble yaklaşıldıgında teke tek potları almama çok yardımcı oluyor.

Coaching için bir ka farklı oyunuc ile görüştüm.Sharkscope leaderboardda üst sıralarda olan Giffordonian saati 50 dolardan ders verebileceğini söyledi .Ancak roi si %11 ve gerçekten çok düşük bir roi.Öte yandan aylık kazancı $15k civarı olan başka biri ile görüştüm muhtemelen ondan ders alacağım.

Sngler baymaya başladı biraz kasa yapıp cashe gecmek cok daha guzel olacak gibi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder