28 Ağustos 2010 Cumartesi

zzzzzz!!!

Güzel tatil periyodunda erkenden uyandığım için mtt oynamaya karar verdim.150 civarı katılım ve alına 5.lik.Çok nadiren şikayet ederim.Hele ki bu bir sng olsaydı buraya yazılmaya bile değmezdi ama mtt ler de tam büyük paraya yaklaştığımda yaşadığım bu "bad run"lar beni bitiriyor.Yine çok değişik şeyler yapmadıgım bir turnuvaydı.Hemen hemen hiç pfr yapmadım,3-bet zaten yok.PFR yaptıgım zamanda baskı altına alabilecegim oyuncuları seçtim.Bunlar;

1) Big stack olup chiplerini kaybetmek istemeyen tight-passive oyuncular.
2)Short stack olup turnuva oyununu bilen ve körlerini tight oynayan oyuncular.

İşte kaybettiğimiz el...

Bu noktaya kadar preflopta 1 kez allin e gittim ondada 12bb stackim kalmıştı ve push-fold evresindeydim.Rakip Stack avantajını kullanmak için sürekli raise ediyordu.Yani 3-bette hata yok!

Sırasıyla;

Preflop:58/42
Flop:66/34
Turn:83/17
River:0/100

Teşekkürler Jokerstars...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder