11 Şubat 2010 Perşembe

Gelecekten beklenti ve cash game!!!

Bu yazıyı şimdi yazmam belki bir hata ama ne yapayım tutamadım kendimi:).Sng stratejisi üzerine artık araştırmam ogrenmem gerekn pek bir şey kalmadı diye duşunuyorum.Bir çok oyuncu temel sng stratejisini biliyor gibi.Dolayısı ile bu oyuncuların arasından sıyrılmak için farklı bir şeyler yapmak gerekiyor.bunu içinde bubble ve end game stratejimde duzeltmelere gittim .Denemek için 15 şubatı bekliyorum hala:).

Ben bu yazıyı yazarken Ftops plo8 event'i devam ediyor.Giremediğimi bir hayli uzuldum.Ne kadar parası olan donk varsa oynuyor.Bir daha ki event'e umarım...

PlO8 cash oyun için yaklaşık 3 aydır cırpınıyorum.Bir şeyler ogrendim gibi. Stoxpoker uyeliği alarak ogrendiklerimi pekiştirmem gerekiyor. Sanırım oynadığım sng lere 2 veya 4 masa cash ekleyip devam edecegim hem getirisi yuksek hem rakeback getirecek hemde iron man olmama yardımcı olacak.Şimdilik bu kadar. Bir daha ki yazılarda plo8 mantığından, en çok yapılan hatalardan, ve yapılması gereken doğru hamlelerden bahsetmeye calışacağım:)

Ps:Bahsedeceğim şeyler çok iyi bildiğim ve uyguladığım şeyler değildir.Ama okuduklarım ve yaşadıklarımı duşunursek doğruluğu su goturmez şeylerdir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder