20 Şubat 2010 Cumartesi

monitor+laptop+memomaha=$

















Acayip bir başlık gibi gozukuyor bu gece full tiltte $40 civarı kaybettim.
her kayıpla kapattığım geceden sonra karşımda ne kadar salak oyunucuların olduğunu anlıyorum.

Yukar daki resimde benim elimde AAK9 var ve herkes limp ediyor.A'ların 2 si bende.Diğer 2 sininde dişarda olduğunu düşünüyorum max 3 kişide A var.Ulan diğer 6 kişi neyle giriyor merak ediyorum.Sanırım ben çok düşüyorum bu işin üstüne.Bu oyunu en iyi oynayan poker pro larından birisi Scotty Nguyen demiş ki "Never leave home without an Ace".bunuda goz onun de bulundurarak oynuyorum ama artık donklarla savaşmak çok zor olmaya başladı.Bu elin devamında bb nin 3bb raisenden sonra 3 kişi call. son 2 de all -in çekmişlerdi.Multi table yaptığım için diger capsi almadım.

Beni 3568 ile gören adam canadalı bir gerizekalı %55 vpip ile o noktaya kadar geldi ve o elle beni gorerek bubble da elenmeme sebep oldu :/.

Bu günün verileri:

oyun sayısı:20
roi:-25.7
ITM:%30
toplam kar:-35
ortalama 1 saatlik kazanç:$-5.46

monitorum bugün teslim alıcam uarıon gece monitorle oynuyor olurum.En son verilen pf lerle kasan $370.monittorle oynamaya başladıktan sonra rahatlarım.700 dolar olunca 11+1 sng lerde mix yapmaya başlayacağım.$1000 kasada .25/.5 cash masalara başlayacağım..hedef haziran sonuna kadar kasayı $10000 yapmak.Kalın sağlıcakla :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder