19 Şubat 2010 Cuma

soooooooo sick!!!

Yeni bilgisayarı da aldım .Şartlar poker oynamaya çok müsait olmasına ragmen yine tembellik edip oynamadım .2 gundur 50 tane sng oynamışım. - de kapattığım gece yok
dun gecenin raporu:

oyun sayısı:24
roi:%41.9
ITM:%54.2
toplam kar:$65
ortalama 1 saatlik kazanç:$14

Full tilt sacmalamasaydı dun gece $150 kadar kar edebilirdim . elendiğim bir çok sng de chip leader idim.Bir once ki gece oynadığım 25 sng de $8 kazanabildim.Bu kadar o kazanmamın sebebi 6 masa oynamıyor olmam.Masa sayısını azalttıkça daha da loose oynuyorum boylece kolay kaybediyorum...

1 haftaya kadar 22" monitor alıp onun la devam edeceğim.planım monitorde 6 masa sng oynarken laptoptada 2adet .25/.5 cash oynamak ama tabi kasayı biraz daha artırmak lazım onun için ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder